کارشناس فروش عمده

09102292935 - ساعات پاسخگویی 8 تا 19

پشتیبانی فروش سایت

09102292934 - ساعات پاسخگویی 8 تا 19

ردیاب جی پی اس آلفا مدل 602

ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو آلفا مدل ۶۰۲: ردیاب آلفا مدل 602 یک ردیاب با کیفیت و ارزان برای ردیابی ماشین ها، موتور سیکلت و دوچرخه است. با نصب این ردیاب و قرار دادن یک سیم کارت در داخل آن، می توانید وسیله نقلیه خود را با استفاده از موبایل یا کامپیوتر ردیابی کنید.

۲.۱۵۰.۰۰۰ تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

توضیحات

ردیاب جی پی اس مدل 602 یکی از پیشرفته ترین ردیاب ها است که می توانید برای جلوگیری از سرقت ماشین یا وسیله نقلیه خود استفاده کنید. با این ردیاب، شما همیشه می توانید در هر زمان و هر مکان، مکان دقیق ماشین خود را بفهمید. این ردیاب قابلیت های منحصر به فردی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

عملکرد ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو آلفا 602

این ردیاب خودرو می تواند با برق ماشین، باطری و سیم کارت کار کند. می توانید آن را به برق ماشین وصل کنید و در صورت قطع برق، با باطری کار می کند. همچنین با سیم کارت، در صورت عدم اتصال به اینترنت، می توانید موقعیت ماشین را بفهمید.

 

ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو آلفا 602

مشخصات ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو آلفا 602

ابعاد

10×5 سانتی متر

وزن

360 گرم

خاموش کن موتور

دارد

حسگر ضربه ای

دارد

میکروفون

دارد

نرم افزار

دارد

پیامک

دارد

باتری اضطراری

دارد

ضدآب

دارد

 

 

 چگونگی کار ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو آلفا 602

ردیابی هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین انجام می شود. با استفاده از برنامه ردیابی که در موبایل یا کامپیوتر نصب می کنیم، می توانیم موقعیت وسیله نقلیه خود را در هر زمانی ببینیم. حتی در صورت سرقت ماشین یا از کار افتادن برق آن، ردیابی همچنان کار می کند. ردیابی با استفاده از باتری داخلی خودش عمل می کند و می توانید به صورت آنلاین با آن کار کنید.

همچنین در صورت عدم دسترسی به اینترنت، می توانید از ردیابی آفلاین استفاده کنید. با زنگ زدن به سیم کارتی که در ردیاب قرار داده اید، لینکی حاوی مکان خودرو و وضعیت درها و سوییچ برای شما ارسال می شود. با لمس لینک ارسالی می توانید به صورت آفلاین از وضعیت ماشین یا وسیله نقلیه خود آگاه شوید.

ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو آلفا 602

جهت مشاهده سیستم های امنیتی خودرو موجود در مدیاکالا کلیک کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ردیاب جی پی اس آلفا مدل 602”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo