کارشناس فروش عمده

09102292935 - ساعات پاسخگویی 8 تا 19

پشتیبانی فروش سایت

09102292934 - ساعات پاسخگویی 8 تا 19

%44 تخفیف!

پخش خودرو بلوتوث دار انرژی مدل EN-1685BT

پخش خودرو بلوتوث دار انرژی مدل EN-1685BT : رادیو فلش پنل ثابت بلوتوث برند انرژی مدل EN-1685BT : به رادیو پخشهایی که سی دی را ساپورت نمی کنند و فاقد Deck سی دی می باشند به اصطلاح دکلس (رادیوفلش) گفته می شود.

۴۱۹.۰۰۰ تومان

ناموجود


شناسه محصول: SKU-000142 دسته: ,

توضیحات

پخش خودرو بلوتوث دار یک دستگاه است که به وسیله بلوتوث به گوشی هوشمند یا دستگاه دیگری متصل می‌شود و امکان پخش موسیقی را در خودرو به شما می‌دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند دارای ویژگی‌های دیگری مانند تماس‌های تلفنی دست‌زنگی، شارژ گوشی و یا پخش صدا از رادیو باشد.

انواع پخش خودرو بلوتوث دار ارزان

در بازار موجود انواع مختلفی از پخش خودرو بلوتوث دار ارزان وجود دارد. برخی از انواع معمول آن عبارتند از:

  1. پخش CD/DVD بلوتوث دار: این نوع پخش ها قابلیت پخش CD و DVD را دارند و همچنین دارای قابلیت بلوتوث برای اتصال به گوشی هوشمند یا دستگاه های دیگر می باشند.
  2. پخش رادیو بلوتوث دار: این نوع پخش ها علاوه بر قابلیت پخش رادیو، دارای قابلیت بلوتوث برای اتصال به دستگاه های دیگر همچون گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ می باشند.
  3. پخش MP3 بلوتوث دار: این نوع پخش ها قابلیت پخش فایل های صوتی MP3 را دارند و همچنین دارای قابلیت بلوتوث برای اتصال به دستگاه های دیگر می باشند.
  4. پخش ماشین دیجیتال بلوتوث دار: این نوع پخش ها دارای صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش اطلاعات مربوط به پخش می باشند و همچنین دارای قابلیت بلوتوث برای اتصال به دستگاه های دیگر می باشند.

همچنین، قیمت های پخش خودرو بلوتوث دار متفاوت است شما می توانید با کیفیت ترین پخش های بلوتوث دار خودرو را در مدیا کالا بیابید.

برای مشاهده انواع ضبط و پخش خودرو بلوتوث دار کلیک نمایید.

پخش خودرو بلوتوث دار

پخش خودرو بلوتوث دار انرژی مدل EN-1685BT

این ضبط دارای قابلیت بلوتوث، پخش USB و AUX، رادیو AM/FM و کنترل از راه دور است. همچنین، صدای بالا و کیفیت ساخت بالایی دارد.

این دستگاهها معمولا اکثر ویژگهای دستگاههای سی دی خور را  دارند و تفاوت تنها در سی دی می باشد.

دکلس ها تنوع قیمتی زیادی  دارند و با  امکانات متفاوت به بازار ارائه می شوند.

رادیو فلش پنل ثابت بلوتوث برند  انرژی مدل EN-1685BT دارای  4 خروجی 2.5 واتیست وسوکت ایزو فابریک پراید و  پژو  دارد و از کیفیت صوتی بالایی برخوردار است و در ساخت این محصول از  متریال  باکیفیت استفاده شده است.

از جمله مشخصات این پخش: کنترل با  کیفیت، دارای بلوتوث ، USB ،AUX ، می باشد. دکلس پنل ثابت انرژی مدل  EN-1684BT و انرژی مدل EN-1685BT ازنظر فنی و عملکرد مانند هم هستند ولی  طراحی ظاهری متفاوتی دارند که بسته به سلیقه کاربر انتخاب میگردد.

خصوصیات بیشتر

برند کالا
انرژی
مدل
EN-1684BT
سایز
1DIN
ابعاد
۱۸۰x۱۲۰x۳۰ سانتی‌متر
اقلام همراه کالا
آچار
کنترل
دارد
قابلت پخش دیسک
بدون امکان پخش دیسک
قابلت مکالمه
دارد میکروفون سرخود
سیستم عامل سازگار
اندروید
نور پس زمینه
قرمز
بلوتوث
دارد
درگاه USB
دارد
قابلیت جدا شدن پنل
ندارد
نوع سوکت
سوکت ایزو فابریک پراید و پژو
درگاه AUX
دارد
رده کیفیتی
اورجینال با کیفیت گرید A
توان خروجی
دارای 4 عدد خروجی 2/5 واتی
مناسب برای
کلیه خودرهای سایز1DIN
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا

اقدامات قبل از خید سیستم صوتی خودرو

خرید یک سیستم صوتی خودرو می‌تواند به شما تجربه‌ای بهتر از گوش دادن به موسیقی در طول سفرهای خود بدهد. در ادامه، چند مورد از عواملی که باید در نظر بگیرید و همچنین برخی از برترین برندهای سیستم صوتی خودرو را برای شما معرفی می‌کنم:

 

  1. 1. نوع سیستم صوتی: برای خرید سیستم صوتی خودرو، ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید یک ضبط ماشین جداگانه و بلندگوهای جداگانه را نصب کنید یا از یک سیستم صوتی یکپارچه استفاده کنید.

 

  1. 2. قدرت خروجی صوتی: قدرت خروجی صوتی سیستم صوتی خودرو بسیار مهم است. بیشترین قدرت خروجی صوتی به صورت واط (Watt) مشخص می‌شود. برای یک تجربه صوتی بهتر، بهتر است سیستمی با قدرت خروجی بالا انتخاب کنید.

 

  1. 3. کیفیت صوت: کیفیت صوتی سیستم صوتی خودرو نیز بسیار مهم است. برخی از برندها معروف برای کیفیت صوتی عالی عبارتند از Alpine، Pioneer، JBL و

 

  1. 4. ویژگی‌های اضافی: برخی از ویژگی‌های اضافی که می‌تواند در سیستم صوتی خودرو شما مفید باشد عبارتند از بلوتوث برای اتصال به گوشی همراه، پخش MP3 و USB، رادیو AM/FM، کنترل از راه دور و صفحه نمایش دیجیتال.

 

  1. 5. بودجه: قبل از خرید، بودجه خود را مشخص کنید و محصولاتی را که در محدوده بودجه شما قرار دارند را بررسی کنید.
پخش خودرو بلوتوث دار 1684

پخش خودرو بلوتوث دار 1684

با توجه به موارد فوق، برخی از برندهای محبوب پخش خودرو بلوتوث دار و سیستم صوتی خودرو عبارتند از:

– انرژی

– Alpine

– Pioneer

– JBL

– Kenwood

– Sony

– Clarion

– Bose

 

قبل از خریدپخش خودرو بلوتوث دار ، بهتر است نظرات و بررسی‌های مربوط به مدل‌ها را مطالعه کنید و با فروشنده مشاوره کنید تا بهترین سیستم صوتی خودرو را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

مساهده سیستم صوتی مشابه در آمازون

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پخش خودرو بلوتوث دار انرژی مدل EN-1685BT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo