کارشناس فروش عمده

09102292935 - ساعات پاسخگویی 8 تا 19

پشتیبانی فروش سایت

09102292934 - ساعات پاسخگویی 8 تا 19

%15 تخفیف!

پخش خودرو پاناتک P-CP303 پنل جدا

پخش خودرو پاناتک P-CP303 پنل جدا

پخش خودرو پاناتک P-CP303 پنل جدا:  پخش کننده خودرو Panatech مدل 303 دارای درگاه ورودی USB جهت اتصال فلش و  یک شیار کارت حافظه micro SD به ضبط خودرو متصل شوید. از راه دیگر که می  توان به این رادیو ضبط خودرو متصل شد وجود یک پورت ورودی صدا جهت اتصال  انواع گوشی و پلیرها توسط یک کابل AUX انجام می پذیرد و کاربر می تواند  انواع موسیقی که بر روی موبایل خود است را به راحتی در ماشین پخش کند.  تولید صدای باکیفیت و استریو با توان خروجی بالا و پشتیبانی از رادیو که می  توانید کانال مورد علاقه خود را در این بلندگو تنظیم کنید و از آن لذت  ببرید. طراحی زیبا با یک صفحه نمایش LED جهت نمایش وضعیت دستگاه چندین کلید  مدیرت و پخش صدا و موسیقی و یک ولومر جهت کم و زیاد کردن تن صدا و شما می  توانید به راحتی موزیک خود را کنترل کنید. دارای ریموت قابلیت اتصال از طریق usb و auxقابلیت اتصال از طریق بلوتوث

قیمت اصلی ۱.۱۵۰.۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۸۰.۰۰۰ تومان است.

موجود

توضیحات

پخش خودرو پاناتک P-CP303 پنل جدا

برند کالا
پاناتک
مدل
P-CP303
سایز Din
تک دین
بیشینه صدای خروجی
50×4 وات
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
1 عدد
محل قرارگیری USB
جلو
تعداد خروجی
دو جفت
بلوتوث
دارد
پورت AUX
دارد
کارت خوان (SD CARD)
دارد
قابلیت تغییر رنگ
دارد
نور پس زمینه
متغیر
پشتیبانی از اپلیکیشن
دارد
قابلیت جدا شدن پنل
دارد
قابلیت شارژ تلفن همراه
دارد
سیستم عامل سازگار
IOS, اندروید
فرمت های قابل اجرا
MP3, WAV, WMA
وزن
۱۰۰۰ گرم
ویژگی‌های پورت
پورت USB
پورت AUX
دارای بلوتوث
کارت‌خوان
ابعاد
۱۹x۱۶x۵ سانتی‌متر
اقلام همراه کالا
دفترچه‌ی راهنما
کنترل
سوکت
پخش خودرو پاناتک P-CP303 پنل جدا

درباره برند پاناتک

کالاهای برند پاناتک اغلب شامل دستگاه های ذخیره سازی (فلش و کارت حافظه)، لوازم صوتی و تصویری (ضبط ماشین و گیرنده دیجیتال) و وسایل جانبی کامپیوتر (دسته بازی) می باشند. اگر چه پاناتک کار خود را با تولید حافظه های قابل حمل آغاز کرده و در این زمینه از تجربه بیشتری برخوردار است اما سیستم های پخش خودرو Panatech نیز به دلیل کیفیت ساخت بالا و قابلیت های فراوان، در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار اند سایت شرکت مادر پاناتک.
برای مشاهده دیگر محصولات شرکت پاناتک کلیکنمایید.

خرید عمده محصولات برند پاناتک

فروشگاه مدیاکالا به عنوان بزرگترین وارد کننده لوازم صوتی و تصویری خودرو، اقدام به فروش تکی و عمده پخش خودرو پاناتک P-CP303 پنل جدا نموده و فروش بصورت آنلاین و حضوری و ارسال به سراسر کشور می باشد. جهت مشاهده قوانین فروش عمده به همکار کلیک کنید.

نتیجه گیری

برند پاناتک تحت لیسانس شرکت وریتی (Verity) فعالیت می کند و هدف اصلی وریتی از تاسیس این برند، توسعه ی بازار فروش خود در زمینه ی دستگاه های ذخیره سازی مانند فلش مموری و کارت حافظه می باشد. اما به مرور زمان Panatech با گسترش خط تولید خود توانسته به عرصه ساخت دیگر لوازم الکترونیکی پر کاربرد و پر طرفدار مانند اندروید باکس، پخش کننده خودرو، دسته بازی و دستگاه گیرنده دیجیتالی ورود کند و خوشبختانه در بازار فروش برخی از آن ها نیز موفق بوده است. لطفا در صورت استفاده از محصولات برند panatech نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پخش خودرو پاناتک P-CP303 پنل جدا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo