کارشناس فروش عمده

09102292935 - ساعات پاسخگویی 8 تا 19

پشتیبانی فروش سایت

09102292934 - ساعات پاسخگویی 8 تا 19

مقایسه انواع ضبط و پخش خودرو از روی آیسی

مقایسه پخش خودرو آی سی بزرگ با پخش خودور آی سی کوچک 600x350 1

مقایسه انواع ضبط و پخش خودرو از روی آیسی IC

مقایسه انواع ضبط و پخش خودرو از روی آیسی (IC): آی سی IC سنگ بنای قطعات الکترونیک مدرن است . آن ها معمولا قلب و مغز اکثر بردهای مدار چاپی هستند . آن ها به شکل تراشه های کوچک وسیاه رنگی هستند که که شما می توانید در همه جای برد PCB روی مدار پیدا کنید.از آن جایی که اهمیت آن ها در مدارات الکترونیکی غیر قابل انکار است. بهتر است IC (آی سی) و تفاوت آی سی بزرگ و کوچک در رادیو ضبط ها را بهتر بشناسیم.

مقایسه انواع ضبط و پخش خودرو از روی آیسی

فرق آی سی ۱۰۲۸ با آی سی ۷۳۸۸

مقایسه انواع ضبط و پخش خودرو از روی آیسی (IC); آی سی مجموعه ای از مقاومت، ترانزیستور،  خازن و… است که همه این ها برای رسیدن به یک هدف مشترک در یک تراشه کوچک پر  شده وبه هم متصل شده است، در رادیو پخش ها دو نوع IC داریم که در ادامه به  معرفی و کاربرد آن ها پرداخته ایم.

مقایسه پخش خودرو آی سی بزرگ با پخش خودور آی سی کوچک 600x350 1

رادیو پخش آی سی بزرگ ۷۳۸۸

رادیو پخش های دارای آی سی بزرگ ۷۳۸۸ از  نظر کیفیت و ماندگاری نسبت به سایر مدل ها بهتر بوده و در کل طول عمر و  قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارند .

مقایسه انواع ضبط و پخش خودرو از روی آیسی (IC): تراشه TDA7388 یا مدار مجتمع ( IC : Integrated Circuit ) TDA7388 مجموعه ای از مدار های الکترونیکی است که بر روی یک قطعه مسطح کوچک از مواد نیمه رسانا قرار گرفته اند. ای سی IC TDA7388، یک آی سی از نوع آمپلی فایر، در کلاس کاری AB، دارای 4 کانال و 41 وات است که در رادیو-پخش اتوموبیل مورد استفاده قرار می گیرد. آی سی TDA7388 در حال حاضر در پکیج HZIP-25B در فروشگاه تکشو الکترونیک موجود است.
به زودی نحوه تست آی سی TDA7388 و همچنین مشابه آی سی TDA7388 در این صفحه معرفی خواهد شد.

همچنین آی سی های بزرگ ۷۳۸۸ از نظر ظاهری  نیز بزرگ تر از آی سی های کوچک هستند و ۲۵ پایه دارند. و توانایی راه  اندازی بلندگوهای بیضی با توان متوسط را نیز دارند.

سایر مشخصات آی سی ۷۳۸۸

مدار مجتمع

ولتاژ تامین ۸ تا ۱۸ ولت

خروجی ۴ کانال کواد

۴ تا ۴۱ وات در اهم می دهد

قابلیت میوت یا بیصدا

قابلیت پروتکت یا اتصال کوتاه

قابلیت استند بای

آی سی امپلی فایر ۴ کانال کواد

کلاس AB

دسته پخش خودرو ای سی بزرگ

رادیو پخش آی سی کوچک ۱۰۲۸

مقایسه انواع ضبط و پخش خودرو از روی آیسی (IC): رادیو پخش هایی با آی سی مینی یا کوچک،  قیمت مناسب‌ تر ولی طول عمر کمتری دارند برای بلندگوهای فابریک ماشین و با  توان پایین استفاده می گردد . همچنین دارای ۹ پایه می باشد.

آی سی YD1028 یک آی سی آمپلی فایر کلاس B با توان 18 وات است. آی سی آمپلی فایر YD1028 برای رادیو پخش خودرو ها طراحی شده است. آی سی آمپلی فایر اکثر ضبط و پخش های چینی آی سی YD1028 می باشد.

آی سی آمپلی فایر ۱۰۲۸ توانی ۱۸ وات دارد.

سایر مشخصات آی سی کوچک ۱۰۲۸

کلاس B

دارای ۲ خروجی

ولتاژ تامین ۸ تا ۱۴ ولت

قابلیت پروتکت یا اتصال کوتاه ندارند که باعث می گردد در مواقع اتصال کوتاه آی سی آسیب ببیند.

پخش خودرو آی سی کوچک

آی سی آمپلی فایر YD 1028 و کاربرد آن

آی سی آمپلی فایر YD 1028، یک نوع آی سی با کلاس 8 و توان 18 وات است. کاربرد آی سی آمپلی فایر YD 1028 برای رادیو پخش خودروها می باشد، مقایسه انواع ضبط و پخش خودرو از روی آیسی (IC).

ویژگی های آی سی آمپلی فایر YD 1028

از ویژگی های این ای سی می توان به قدرت  خروجی بالا، بهره ثابت، حفاظت در برابر اتصال کوتاه AC  و  DC ندارد، اضافه دما و  پلاریته معکوس اشاره کرد. ابعاد این قطعه الکترونیکی 15*5*10 سانتی متر می باشد،مقایسه انواع ضبط و پخش خودرو از روی آیسی (IC).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo