کارشناس فروش عمده

09102292935 - ساعات پاسخگویی 8 تا 19

پشتیبانی فروش سایت

09102292934 - ساعات پاسخگویی 8 تا 19

راهنمای انتخاب قاب و مانیتور خودرو

راهنمای انتخاب قاب و مانیتور مناسب خودرو 1536x864 1

راهنمای انتخاب قاب و مانیتور خودرو

در حالی که بسیاری از  وسایل نقلیه جدید به آخرین فناوری های به روز مجهز هستند، در خودروهای  ارزان قیمت داخلی خبری از نمایشگر و مانیتور خودرو نیست. همان صفحه تقریبا  بزرگی که در قسمت مرکزی داشبورد قرار می گیرد و شما می توانید از امکانات و  قابلیت های مختلف آن مانند مدیریت تماس، ناوبری و مکان یا گوش دادن به  موسیقی به صورت بی سیم استفاده کنید. پس اگر به دنبال ارتقاء سیستم صوتی  وسیله نقلیه خود هستید، مانیتور خودرو انتخاب خوبیست.راهنمای انتخاب قاب و مانیتور خودرو.

راهنمای انتخاب قاب و مانیتور خودرو: در بازار پخشهای اندرویدی را پد اندرویدی یا مانیتور خودرو و یا ضبط اندرویدی نیز مینامند.

اهداف مقاله:

  • نحوه انتخاب فریم یا قاب مناسب پخش اندرویدی برای خودرو
  • آشنایی با انواع مانیتورهای اندرویدی
  • مونتاژ کامل یک مانیتور پخش اندرویدی به فریم
  • نحوه انتخاب فریم یا قاب مناسب پخش اندرویدی برای خودرو

برای انتخاب فریم مناسب یک خودرو راحت ترین روش جستجوی این فریم با نام خودرو در گوگل میباشد. از آنجائیکه جنس اکثریت فریم  پخشهای اندرویدی از فایبرگلاس است لذا مهمترین پارامتر خرید باید، فروشنده مطمئن و معتبر و دارای اینماد قرار داده شود، که با قیمت مناسبتری نسبت به دیگر فروشنده ها  فریم ها را عرضه مینماید.

از انجائیکه مدیاکالا وارد کننده فریم های فابریکی انواع خودرو است، لذا کالا های مورد نیاز شما عزیزان را با کمترین قیمت ممکن روانه بازار گردانده است. در تصاویر زیر چند نمونه از فریم پخش اندرویدی برخی از خودروها نشان داده شده اند که جهت مشاهده مشخصات و خرید میتوانید آنها را تاچ نمایید. برای انتخاب فریم به دسته قاب و فریم و برای انتخاب مانیتور  به دسته پخش تصویری و مانیورها مراجعه نمایید.

هنگام خرید یک فریم مناسب برای خودرو باید به جنس و کیفیت ساخت همخوانی رنگ آن با خودرو و مهمتر از همه ابعاد محل نصب مانیتور توجه ویژه نمود.راهنمای انتخاب قاب و مانیتور خودرو

روش دقیق اندازه گیری داخلی، راهنمای انتخاب قاب و مانیتور خودرو

قابهای مختلف مانیتور خودرو

این اندازه که در واقع قطر مستطیل محل نصب مانیتور میباشدکه در کل دنیا برای انواع مانیتور و تلوزیون بر حسب اینچ می شناسند. 

نکته: اگر چنانچه متر یا خط کش شما فقط سانتیمتر دارد این قطر را اندازه گرفته و طبق فرمول زیر به مقدار اینچ تبدیل نمایید.

فرمول تبدیل سانتیمتر به اینچ:                                                اندازه به اینچ = 2.54 / اندازه به سانتیمتر

شایان ذکر است که ما سایز تمام مانیتور ها و قاب ها را بر حسب اینچ در توضیحات و در مشخصات کالا ها ذکر کرده ایم. لذا اگر سایز قاب و سایز مانیتور یک عدد یکسان باشد مثللا 11 اینچ ، یعنی قاب و مانیتور با هم همخوانی دارند و میتوانید  با خیال آسوده شفارش خود را ثبت نمایید.

لطفا به این نکات توجه نمایید: در بازار و بین کسبه و مشتریان صنف صوتی و تصویری خودرو بعضا مانیتور را 9 اینچ یا 10 اینچ و 11 اینچ میشناسند در واقع قطر بیرونی یک ماینتور 11 اینچ است که ملاک اصلی برای همخوانی با فریم شما همین اندازه است. اندازه 10 اینچ و 9 اینچ اشاره به اندازه تصویر دارد و حاشیه ها لحاظ نشده اند.

0c847d

آشنایی با انواع مانیتورهای اندرویدی

در بسیاری موارد پخش تصویری به همراه قاب دور و بخش های اطرافش عرضه  میگردد تا کاربر و یا (تکنیسین نصب) Car Monitor به علت تغییر در این قسمت  داشبورد بدون ایجاد مشکل در عدم هماهنگی بخش تصویری جدید کل مجموعه اطراف  آن مانند دربچه هواکش و دکمه های آنالوگ را به یکباره و به راحتی تعویض  نماید.

جنس مانیتور های ماشین شامل نمونه های زیر می شود:

TFT

IPS LCD

PLS LCD

LED

OLED

پیشنهاد ما مانیتور فول HD و فول IPS برند و برد MTK مدل MTK9250 DSP می باشد.

آز جمله ویژگی های این مانیتور دید عالی در تمام زاوایا و در زیر نور شدید مانند آفتاب میباشد.

efd601

بطور کلی دو سیستم  عامل بیشترین تاثیر و محبوبیت را در بازار و همچنین  تولید کنندگان  مانیتور اتومبیل داشته اند که شامل موارد زیر می شود:

  • سیستم  عامل اندروید /  Android که در هماهنگی با بسیاری از گوشی های موبایل بوده  و از پشتیبانی  گسترده نرم افزاری و اپلیکیشن های مربوطه برخوردار و امکان  بروز رسانی App  ها با استفاده از اینترنت وجود دارد. رابط کاربری (UI) در  مانیتور اندروید  خودرو کاملا مشابه با تلفن همراه اندروید و بسیار روان  با دسترسی آسان به  محیط های نرم افزاری و اپلیکیشن ها می باشد.
  • سیستم  عامل ویندوز / Windows که قدری قدیمی تر و ساختار سخت افزاری نسبتا ساده  تری دارند.  بسیاری از مانیتور های ماشین ویندوز استقبال می نمایند زیرا  دارای سطح قیمت  پایین تر و در صورت تمایل به استفاده های معمول روزانه  کاملا بازدهی  مطلوبی دارند. از معایب مانیتور های ویندوز می توان به  مشخصات پایین تر سخت  افزاری و محدودیت بیشتر اپلیکیشن ها در مقایسه با  اندروید همچنین نبود  حافظه داخلی اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo